memari

  • ۰
  • ۰
پاورپوینت بررسی موزه هنر طنز و کارتون

   تعدادبرگ: 24 اسلاید   قیمت: 15000 تومان     تعدادمشاهده  108  

پاورپوینت بررسی موزه هنر طنز و کارتون 
بخشی از مطلب
موزه طنز و کارتون؛ حباب های شهری آمریکا
اریک کریستنتو این پروژه را برای مسابقه موزه هنر طنز و کارتون منهتن طراحی کرده که مورد تجلیل قرار گرفته .
این موزه تحت تأثیر فرم و خواص حباب ها بوده و فضاهایی را ایجاد می کند که هم در شکل هم و سازماندهی غیر متعارف هستند . حجم کلی بنا ابتدا بعد از تعیین مکان مناسب برای هر عملکرد به طبقات مختلف تقسیم می شود .
هر حجم در مدل هایی همسان شده و در بالای حجم قبلی به صورت شناور قرار می گیرد . فضای رفت و آمد از طریق سطح شیبدار مارپیچی در مرکز است . دیدهایی به سمت خیابان و پل بروکلین تعبیه شده در حالی که سطوح سقف بازشونده ، به فضاهای چند منظوره تبدیل می شود .
نقش حیاتی موزه ها در جوامع بشری نقشی بدیع، ماندگار و مروج ناب ترین پدیده های فرهنگی است.موزه ها از معدود مراکز حافظ یادگاران نسل گذشته و در حقیقت فرزندان هنر و تاریخ هستند.هر یک از این اشیا در عین بی زبانی به هزار زبان سخن می گویند زیرا اسناد معتبری از هنر، فرهنگ و تاریخ را ارایه می دهند. موزه کلمه ای یونانی است که از " موزه یون " به معنای مجلس فرشتگان الهام گرفته است.به طور کلی موزه به مجموعه ای از آثار و اشیایی اتلاق می شود که در محل یا عمارتی نگه داری و در معرض نمایش گذاشته شوند. هدف موزهها، گردآوری و نگه داری، تحقیق، انتقال و نمایش شواهد بر جای مانده از انسان و محیط زیست او به منظور بررسی، آموزش و بهره برداری معنوی است.
تعریفی دیگر موزه بنیادی است که سه وظیفه اصلی جمع آوری، نگه داشت و نمایش اشیا را بر عهده دارد.این اشیا ممکن است نمونه های از طبیعت و مربوط به زمین شناسی و ستاره شناسی یا زیست شناسی باشد.یا آن که آفرینش های هنری و علمی انشان را در طول تاریخ به نمایش بگذارد.اولین موزه هایی که در دنیا شکل گرفتند، هدف خاصی نداشتند. اماکن و پرستشگاه های مقدس چون کلیسای کاتولیک،  معابد یونانی و پرستشگاه های بودایی در ژاپن را در بر می گرفتند. اولین مجموعه شخص دنیا در سال  1683 میلادی در آکسفورد انگلستان با نام موزه آشمولین به صورت عمومی درآمد.
در دوره رنسانس که تحول عظیم فرهنگی.هنری در اروپا (قرن پانزدهم به بعد) پدید آمد، موزه ها نیز بیشتر مورد توجه قرار گرفتند و ارزش راستین خود را باز یافتند.
 اوج هنری موزه داری جهان را می توان در موزه لوور پاریس دید.این موزه که هم اکنون به صورت یک مرکز بزرگ پژوهشی در آمده است، بزرگترین موزه دنیا محسوب می شود.ساختمان این موزه قبل از انقلاب کبیر فرانسه، یکی از کاخ های سلطنتی فرانسه بود که در آن آثار با ارزش هنری نگه داری می شد.پس از انقلاب کبیر فرانسه در سال  1789 م این کاخ با آثارش به مردم فرانسه اهدا شد و در سال 1793 م تبدیل به موزه ملی فرانسه گردید.بخش عظیمی از آثار این موزه به دایره " هنر اسلامی " اختصاص دارد که این اشیا را وزارت آموزش و هنرهای ظریفه دولت فرانسه برای غنی کردن موزه از کشورهای مشرق زمین گردآوری کرده است.هیات های مختلف فرانسوی حدود صد سال در ایران به کاوش های باستان شناسی پرداخته اند.که از جمله آنان می توان به آندره گدار، ژاک دمورگان و مارسل دیولافوا اشاره نمود.
و.....

 
کلمات کلیدی مرتبط:
پاورپوینت ,بررسی موزه هنر ,طنز و کارتون ,موزه طنز و کارتون , حباب های شهری آمریکا ,اریک کریستنتو ,نمونه موردی ,نمونه مشابه ,طراحی موزه ,معماری موزه ,طرح موزه ,موزه کارتون,
مقالات مرتبط در این دسته
پاورپوینت بررسی استانداردهای طراحی موزه
دانلود,پاورپوینت بررسی طراحی موزه آلومینیوم مدرن تایلند ,pptx
دانلود,پاورپوینت بررسی طراحی توسعه موزه باغ یخچالی در سوئیس ,pptx
دانلود,پاورپوینت بررسی طراحی موزه اچ سی اندرسن هوس در دانمارک ,pptx
پاورپوینت بررسی معماری موزه آثار هنر اردوپگارد کپنهاگ اثر زاحا حدید
پاورپوینت بررسی موزه اسکله Windermere توسط معماران Carmody Groarke
پاورپوینت بررسی معماری پارک فرهنگی Wuyue و موزه تاریخ Lin’an در هانگژو چین
پاورپوینت تحلیل و بررسی طرح گسترش موزه هنر مدرن نیویورک اثر دیلر اسکوفیدیو رنفرو
پاورپوینت بررسی معماری موزه لو چنیت در سوئیس اثر گروه معماری بیگ
دانلود,پاورپوینت بررسی طراحی موزه هنر چونگ کینگ تیاندی در چین ,pptx
دانلود,پاورپوینت بررسی طراحی گالری تپه در چین ,pptx
پاورپوینت بررسی معماری موزه ایبره کامارگو شهر پورتو الِگره برزیل
دانلود,پاورپوینت بررسی طراحی موزه آرتر در ترکیه,pptx
دانلود,پاورپوینت بررسی طراحی موزه فرهنگ کادوکاوا در ژاپن ,pptx
دانلود,پاورپوینت بررسی طراحی موزه باهاوس ,pptx
دانلود,پاورپوینت بررسی طراحی موزه هزار در میامی ,pptx
دانلود,پاورپوینت بررسی گسترش موزه Tsenpo در چین ,pptx
دانلود,پاورپوینت بررسی طراحی موزه شیشه کودکان در چین ,pptx
دانلود,پاورپوینت بررسی طراحی نوسازی یادبود قرمز تائوژو در چین ,pptx
دانلود,پاورپوینت بررسی طراحی پسوند و منظره موزه اوردروپگارد در دانمارک
  • ۰۱/۰۵/۱۸
  • safa sa.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی